20


...چشم هایش

...بهانه ای برای نفس کشیدن

بیا تمامش کنیم؛ همه چیز را...

که نه من سر راه تو باشم، نه تو مجبور شوی به ماندن!

نگران نباش، قول می دهم کسی جای تو را نمی گیرد، اما تو فراموشم کن...!

بی خیالِ من؛

بی خیالِ همه ی خاطره های ریز و درشتی که جا گذاشتی.

بی خیالِ دفتر هایی که یکی پس از دیگری پر می شدند و

نامه هایی که تو هرگز نخواندی!

بی خیالِ دلی که شکست؛ بی خیال، بخند...

تو که مقصر نبودی!

من این بازی را شروع کردم

خودم هم تمامش می کنم.

می دانی؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است!

بیا به هم نرسیم...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,ساعت 4:15 PM توسط melOdy| |


Power By: LoxBlog.Com