12


...چشم هایش

...بهانه ای برای نفس کشیدن

آنقدر محکم کاری می کنی که کارها عیب پیدا می کنند!

نردبانت را بینداز دوست من...

سقوط آزاد؛

فقط

چتر نجات می خواهد!



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت13:46---26 بهمن 1391
ajoooooo kojai azizam پاسخ:slm abji..... webet filter shodeeeeee keeeeeeeeeeeeeee.....:-(

پرنسس
ساعت12:25---2 بهمن 1391
سلام آجی گلی...ناامید شده بودم دیگه دختر!!!!
خوبی؟کجا بودی؟
چرا سرت شلوغه؟هوم؟
خوش گذشت این مدت؟
خوبه که اومدی...


nima
ساعت21:18---20 دی 1391
گاهی عمر تلف میشود ؛











به پای یک احساس …











گاهی احساس تلف میشود ؛











به پای عمر !











و چه عذابی میکشد ،











کسی که هم عمرش تلف میشود ؛











هم احساسش …


پرنسس
ساعت12:10---17 دی 1391
آجی کی برمیگردی؟
بیا سر بزن!


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت15:48---15 دی 1391
سلام...خوبی؟

اومدم خداحافظی کنم...صاف و ساده تعطیل شد!

بدی از من دیدی بذار پای شیطونی و حلال کن!

حوصله ندارم بگردم....اگه لینکم کرده بودی برو حذفش کن!

خیلی چاکریم...خداحافظ...


nima
ساعت15:46---13 دی 1391



مے گویَنـב مَرگـ

















حـَـق اَســتـ ...

















خـُــבایــا :

















حَقــّم را مے خواهـَـم ...




++++++++++++++++++++++++++++++++

امتیاز یادت نره............


nima
ساعت20:27---2 دی 1391
یه روز با کســــی که خیلی دوسش داشـــتــم درد و دل میکردم

گفــت : از هــمه خســـته شــدم

گفتــم:حــتی من؟؟!!

بر گشــت نگاهــــی کرد و گفـــت:

به جا نمی آورم؟شما..

برا تبادل لینک موافق بودی بگووو


غریبه اشنا
ساعت21:14---29 آذر 1391
سلام عزیزم
وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی
ونظرتوراجبه وبم بگی
baluch.girl.LXB.ir


پرنسس
ساعت14:15---29 آذر 1391
سلام آجی...زود برگرد فقط.منتظرت هستم...پاسخ:\حتما پرنسس من....! میام! به زودی.... من الانه درگیر کارم هستم.... گاهی میام سر میزنم. گاهی پستی میذارم، اما همیشه پاسخ کامنت ها رو میدم! اما نمی تونم تمام وقت بیام به وبلاگم برسم.... حتما به من سر بزن!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,ساعت 10:50 AM توسط melOdy| |


Power By: LoxBlog.Com