خدایا...


...چشم هایش

...بهانه ای برای نفس کشیدن

گاه می آیم و می نویسم...

و تو فقط صبورانه می خوانی!

و همه ی نیاز من روی لبخند تو خلاصه می شود...

به من فرصت می دهی؛

فرصت نگریستن؛

مهربان بودن؛

دوست داشتن؛

و من،

فقط یک ماه،... شبیه لبخند تو می شوم:

پاک؛... بزرگ؛... عمیق؛...

و تو؛

با تمام وجودت پذیرای منی!

به راستی وسعت تو تا کجاست؟!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت13:20---25 آذر 1391
سلام دوست خوبم.وب زیبایی داری.ممنون که بهم سرزدی.موفق باشی

Mortezak
ساعت12:16---23 آذر 1391
سلام ملودی جون چطور میگی نمیشه نظر بزاری؟! نظرات که ثبت شد!! بازم امتحان کن

علی، فرزندی که هنوز به دنیا نیامده است
ساعت15:47---22 آذر 1391
همه وبلاگتو یه مروری کردم. چقدر قشنگ می نویسی. خیلی به دلم نشست
پاسخ:مرسی! بازم سر بزن خوشحال میشم...


سمیه
ساعت18:25---21 آذر 1391
وب قشنگی داری .

ممنون به وب من سر زدی بازم بیا منتظرتم
پاسخ:عزیزم ممنونم! اما سمیه جان شما آدرس وبتو کامل نذاشتی... ممنون میشم اگه ویرایشش کنی


پرنسس
ساعت17:17---21 آذر 1391
اگه یه روز یکی با همه ی قلبش دوسِت داشت، حواست باشه… تو خاص نیستی، اونه که آدم کمیابیه و در حال انقراض!
پاسخ:آفرین بر تو پرنسس من!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,ساعت 3:13 PM توسط melOdy| |


Power By: LoxBlog.Com