فاصله


...چشم هایش

...بهانه ای برای نفس کشیدن

در میان من و تو فاصله هاست



گاه می اندیشم



می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری!



تو توانایی بخشش داری



دستهای تو توانایی آن را دارد



که مرا



زندگانی بخشد



چشم های تو به من می بخشد



شور عشق و مستی



و تو چون مصرع شعری زیبا

سطر برجسته ای از زندگی من هستی



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت7:51---16 آذر 1391
سلام ملودی جان مرسی از نظرت با کمال میل لینکت میکنم گلم
منتظر حضور دوبارت هستم


مریم
ساعت17:51---23 آبان 1391
سلام عزیزم ممنون که اومدی تو هم وب خوبی داری

خوشحال میشم هر روز بیای پیشمپاسخ:m30 maryam jan mazare lotfe shoma.... ama bazam b webloge u nemire3....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:1 PM توسط melOdy| |


Power By: LoxBlog.Com